A-GAVE Accountants levert niet alleen de beste kwaliteit.

Samenwerken is voor A-GAVE Accountants een zeer belangrijk onderdelen van het ondernemen. Daarom stellen wij graag onze partners aan u voor. 



Op het gebied van advocatuur werken wij onder meer samen met Rottier advocaten uit Den Bosch
Rottier Advocaten heeft een bijzondere expertise opgebouwd bij het aanpakken van juridische vraagstukken van de klant door een multidisciplinaire samenwerking met de accountant en fiscalist van de klant.

Wat ons onderscheidt:

  • Het belang van de klant wordt als uitgangspunt genomen;
  • Er is sprake van persoonlijk contact en een open werkrelatie met de klant en er wordt een oplossingsgerichte praktische aanpak gehanteerd;
  • Veel van ons klanten betreffen ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf en in de agrarische sector;
  • Kennis is ons belangrijkste wapen. Daarmee bedoelen we niet alleen kennis van het recht, maar ook kennis van het bedrijf van de klant en de branche waarbinnen de klant opereert;
  • Er wordt niet onmiddellijk de rechter ingeschakeld als de oplossing ook via overleg, onderhandeling, of mediation/conflictbemiddeling kan worden bereikt.
Advisering geschiedt op maat en er vindt een eerlijke benadering plaats over de kansen en mogelijkheden van een gerechtelijke procedure. Wordt er geprocedeerd, dan gebeurt dat met volle overtuiging.

Houtsma bedrijfsadvies

Voor agrarische zaken werken wij samen met een onafhankelijk partner. Zij dragen ook zorg voor de inhoud van onze agrarische nieuwsbrief
Wij werken al jaren volgens het principe Samen. Samen komen we tot een aanpak die precies bij u past. Daarom stellen we de hulpmiddelen die we bij onze advisering gebruiken ook gewoon beschikbaar. Onze ambitie is er te zijn als u ons nodig hebt. U weet zelf wat u nodig hebt.
Wat we doen?

- Samen bedrijfsstrategie bepalen.
- Ondersteunen bij het aanvragen van financieringen, vergunningen en subsidies.
- Als het nodig is springen we in de bres en halen we uw recht

Samen met Houtsma bedrijfsadvies zorgen wij voor optimale agrarische bedrijfsvoering.

Voor kantoor- en magazijnautomatisering werken wij bij voorkeur met KING
Onze samenwerkingspartner voor het installeren is van Zutphen te Woerden. Er zijn regionale partners.

Sinds 1990 specialist in financiële en logistieke software. Door specialisatie in KING software staan we garant voor kennis en kwaliteit. Met meerdere gecertificeerden is Van Zutphen uw partner voor King.

Extendum

Voor algehele ondersteuning op het gebied van bedrijfsovername, fiscaliteiten, pensioen hebben wij geen specialisten in dienst. Voor u zijn wij geabonneerd op ondersteuning van experts. Wij, als financiële huisarts, schakelen experts in om u te ondersteunen. Mochten wij een specialisten in schakelen, dan wordt van te voren een kosten indicatie af gegeven.

NBA

Onze beroepsorganisatie ondersteunt ons bij de juiste toepassing van de wettelijke toepassingen jaarrekeningregels. Periodiek houden zij ook toezicht over de kwaliteit van ons werk.

MFAS

Voor rekenmodellen, standaardovereenkomst, fiscale trucs en tips worden wij ondersteund door MFAS. Hierdoor zijn wij in staat hoogwaardig advies voor u te verzorgen. de standaarden worden door onze kennis van uw bedrijf voor u omgezet naar maatwerkadvies.

PSIS B.V. staat voor “precies” en is deskundig, actief en klaar voor nieuwe ontwikkelingen binnen de automatisering. PSIS richt zich op bedrijfszekere ICT dienstverlening en projecten, met oplossingen die PSIS werken zoals het moet. ICT als stroom uit de muur, zonder verrassingen.

Heldere ICT oplossingen

De beschikbaarheid van uw bedrijfsinformatie is zo vanzelfsprekend als stroom uit de muur. Wij zien het als onze belangrijkste taak om te zorgen voor een veilige, betrouwbare en passende automatiseringsoplossing voor u, op basis van de nieuwste technieken en optimale service.
PSIS heeft zich bewezen als dienstverlener in uiteenlopende sectoren en branches in het MKB. Zorgzaamheid en betrouwbaarheid zijn de kernwaarden van PSIS.
Bij PSIS kunt u terecht voor al uw ICT vraagstukken, om te komen tot een optimale werkomgeving. Wij bieden een compleet product- en dienstenportfolio, van een nieuwe computer tot een volledige Online Office werkomgeving. PSIS bestaat uit een hoog gekwalificeerd team van ICT specialisten.
Al onze oplossingen worden in eigen beheer ontwikkeld en beheerd, zodat u 1 gesprekspartner heeft voor al uw ICT vraagstukken. Ons doel is een optimale werkomgeving te creëren voor u en uw werknemers.

Wij werken samen met een tweetal kantoren, die vlak bij ons in de buurt gevestigd zijn.

  1. Krooswijk en van Hoof
  2. Hypotheekvisie

De visie van Krooswijk en van Hoof

Lekker wonen tegen de laagste maandlasten

Een groot deel van ons inkomen gaat op aan maandelijkse woonlasten. Iedereen wil dat deze vaste lasten zo laag mogelijk zijn. Dit kan door te kiezen voor de juiste hypotheekvorm en de meest aantrekkelijke verzekeringen.
Een hypotheek is een persoonlijke zaak, want ieder mens is verschillend. Daarom is het bij de keuze van uw hypotheek belangrijk om niet alleen naar de laagste rente te kijken. Uw woonlasten worden namelijk ook bepaald door: uw gezinssituatie, eigen middelen of verplichtingen, uw fiscale positie, uw werk, zekerheden die u wenst en uw ambities voor de toekomst. Wij geven u advies over de verschillende hypotheekvormen en uw mogelijkheden. En bekijken samen met u welke hypotheek het beste bij u past. Daarbij profiteert u nu van de laagste maandlasten en creëert u financiële mogelijkheden om straks uw dromen te realiseren.

Hypotheekvormen

Hypotheken zijn er in verschillende vormen die ook nog eens met elkaar kunnen worden gecombineerd. Daarom is er altijd een hypotheek die bij u past. Bekijk de verschillende hypotheekvormen en hun specifieke kenmerken.
Bent u op zoek naar een hypotheek voor een nieuwe woning, of wilt u uw bestaande hypotheek oversluiten? Neem dan contact met ons op voor een gedegen hypotheekadvies. Wij adviseren u niet alleen, maar ons kantoor begeleidt de gehele hypotheekaanvraag van begin tot het eind.

De visie van Hypotheekvisie

Onafhankelijk hypotheekadvies

Een hypotheek staat niet op zich. Het is van grote invloed op je financiële leven. Hypotheek Visie neemt daarom uitgebreid de tijd om jou en je wensen te leren kennen. Alleen zo krijg je een goed advies, waarop je kunt vertrouwen. Uiteindelijk gaat het erom dat je een hypotheek kiest, die aansluit bij jouw wensen, tegen zo laag mogelijke maandlasten. De hypotheekadviseur zoekt precies uit welke hypotheek het beste bij je huidige situatie past, maar ook bij je toekomst.

Persoonlijk Woonplan+

Je persoonlijk Woonplan+ bestaat uit 4 stappen:

  1. Informeren en inventariseren
  2. Analyseren en adviseren
  3. Productkeuze en aanvraag
  4. ServicePlan+

Informeren en inventariseren

Hypotheek Visie brengt samen met jou je huidige financiële en persoonlijke situatie in kaart. Ook bespreken we je wensen en mogelijkheden voor de toekomst. De juiste hypotheekoplossing bestaat uit meerdere bouwstenen. Er moet een sterke fundering liggen. Daarom staat de adviseur bij allerlei zaken stil. Alleen zo krijg je hypotheekadvies waarop je kunt vertrouwen.

Analyseren en adviseren

De adviseurs van Hypotheek Visie wegen uitgebreid voor- en nadelen tegen elkaar af, lezen alle kleine lettertjes, vergelijken premies, rentes, voorwaarden en doorlooptijden. Ook onderzoeken we welk hypotheekproduct het beste bij je wensen, inkomen en toekomst past. De hypotheekadviseur bespreekt de voorstellen met je. Samen kiezen jullie het voorstel dat het beste bij jou past.

Productkeuze en aanvraag

Wanneer je hebt gekozen voor een financiële oplossing, zet Hypotheek Visie de aanvraagprocedure in gang. De adviseur helpt je bij het afsluiten en neemt zoveel mogelijk werk uit handen. Zo weet je zeker dat alles goed geregeld is en dat je niets over het hoofd ziet. De adviseur loopt alles met je na.

ServicePlan+

Hypotheek Visie staat ook na het afsluiten van je hypotheek voor je klaar. Wij verlenen een unieke doorlopende service. Met ServicePlan+ zorgt Hypotheek Visie ervoor dat je hypotheek en de bij de hypotheek gesloten producten bij jouw persoonlijke situatie blijven passen.
Wat biedt het ServicePlan+?

  • elke 2 jaar een servicegesprek (met analyse van uw producten, persoonlijke situatie en wensen en verwerkt in een persoonlijk analyserapport) 
  • online inzicht in je persoonlijke gegevens en afgesloten producten
  • informatie over belangrijke wetswijzigingen en fiscale wijzigingen en ontwikkelingen in de markt
  • signalering 3 maanden voor afloop van de rentevaste periode

servicegesprek bij afloop van je rentevaste periode

Voor notariële zaken werken wij samen met

  1. Notariskantoor Staden
  2. Notariskantoor Daemen
  3. Notariskantoor Offereins

Staden

Werkterrein

Notariskantoor Staden levert alle notariële diensten voor de particulier en kleine en middelgrote onderneming, instellingen, verenigingen en stichtingen.
Dit geldt niet alleen voor Oosterhout, Den Hout, Oosteind, Dorst, maar ook voor bijvoorbeeld Dongen, Teteringen, Gilze en Rijen, Raamsdonksveer, Geertruidenberg, Molenschot, Breda en Bavel, Made, Drimmelen, Terheijden, Tilburg, Chaam, Zevenbergen.

Wij hechten groot belang aan de ontwikkeling van onze medewerkers, waardoor
wij op alle rechtsgebieden kwaliteit kunnen leveren en op de hoogte zijn van actuele ontwikkelingen.
Het kantoor is overzichtelijk van omvang en kan daarmee u als cliënt persoonlijk benaderen.

Daemen

Ik kan niet zeggen dat ik als kind al notaris wilde worden. Na mijn studie Nederlands recht twijfelde ik over de advocatuur, het bedrijfsleven of de rechterlijke macht. Maar ik had er geen duidelijk beeld bij. Totdat ik bij toeval kennis maakte met het notariaat en zie daar, dik twintig jaar later zit ik nog steeds in het vak. Een goeie keuze! Notarissen zijn als geen ander gespecialiseerd in het familierecht, het erfrecht, het ondernemingsrecht, het onroerend goedrecht en alle fiscaliteit daarom heen. En dat zijn nou net de rechtsgebieden waar mijn interesses liggen. Een stoffig en ouderwets beroep? Welnee, in tegendeel. Toegegeven, de notaris “pleegt wel eens archaïsch taalgebruik te bezigen” en moet zijn vak uitoefenen volgens soms oude regels, maar wat mij betreft wel op een duidelijke, moderne en eigentijdse manier. Als notaris moet je juridisch goed onderlegd zijn, je vak bijhouden en je omringen met goede medewerkers, voldoende kennis in huis hebben. Alleen zo kan de notaris de hem toevertrouwde taken waarmaken. De notaris zorgt immers voor rechtszekerheid, niet alleen in uw belang, maar ook in het algemeen belang. Vandaar dat de notaris zijn werk in beginsel op een onpartijdige manier verricht, betrokken, maar altijd onafhankelijk, en …altijd met het hoofd. Maar niet alleen dat. Als notaris moet je ook mensen en dat wat hun beweegt in de tijd waarin wij leven kunnen begrijpen. Iedereen is anders, iedereen heeft zijn eigen wensen en elke specifieke situatie kent zijn bijzonderheden. Daar moet je als notaris gevoel voor hebben om te kunnen doorgronden wat in uw specifieke situatie van belang is … nooit zonder het hart dus

Offereins

Jouw notaris in Oosterhout

Hoe maak ik mijn relatie officieel? Eenmanszaak of bv? Wat betekent een

A-GAVE Accountants zorgt ervoor dat u weer zorgeloos kunt werken.
Hoe? Probeert u het zich eens voor te stellen: alles op het gebied van personeelsadministratie de deur uit en tegelijk volledige zekerheid dat al uw personeelszaken, voor u als werkgever én voor uw werknemers, tot in de puntjes worden geregeld.

U kunt zich dan weer vol over”gave” en met al uw energie kunt toeleggen op waar u het liefst mee bezig bent: de kerntaak van uw bedrijf en de mogelijke groei daarvan, zodat u zorgeloos kunt werken en A-GAVE Accountants alles uit handen neemt met betrekking tot personeel. Het is een optimaal beeld en prettig gevoel voor vele ondernemers. En hoe moeilijk misschien ook voor te stellen, dat ideale beeld bestaat: dankzij A-GAVE Accountants omdat wij in samenwerking met (enkele) payroll bedrijven zeer concurrerende tarieven hebben kunnen afspreken en waarborgen. Wij faciliteren en u blijft (indien gewenst) blijvend op de hoogte via een aparte Payroll portal.

Zo blijft de Accountant u aanspreekpunt en faciliteert u. Tevens profiteert u van een behoorlijke scherpe Payroll prijs! Samen zijn we sterk! Want als iemand in staat is om u alles op het gebied van personeelszaken uit handen te nemen, dan zijn wij het wel. Voor verdere informatie en tarieven kunt u contact met ons opnemen en wij adviseren u verder.

Subsidies, kredieten en fiscale tegemoetkomingen worden vaak vergeten, maar zijn een zeer goede mogelijkheid voor ondernemers om projecten financieel sluitend te krijgen.

De overheid stelt deze subsidies, kredieten en fiscale tegemoetkomingen beschikbaar om specifieke maatschappelijke doelstellingen te realiseren.

Adeva Advies BV is een jong, dynamisch en enthousiast bedrijf met meer dan 10 jaar ervaring in het aanvragen en verkrijgen van subsidies. Adeva Advies BV kan u als ondernemer begeleiden bij het aanvragen van subsidies, kredieten en fiscale tegemoetkomingen op regionaal, nationaal en Europees niveau.

Voor vermogensbeheer hebben wij een samenwerkingsverband met Schraauwers van den Hout en Partners te Raamsdonksveer. De werkwijze ligt op het niveau wat u als klant ook bij ons gewend bent

Uniforce Group B.V.: wij verzorgen de VUR verklaring voor u. Deze verklaring is voor de zelfstandige professional die moeilijk een DBA contract (VAR verklaring) kan krijgen, maar wel als zelfstandige zonder personeel aan de slag wil.

A-GAVE Accountants B.V.
Bredaseweg 33
4901 KN Oosterhout

EMAIL
info@a-gave.nl

TELEFOON
0162 - 454 471

Fax
0162 - 454 291

OPENINGSTIJDEN
Wij zijn open van
maandag tot en met vrijdag
van 08.00 uur tot 17.00 uur.
Op afspraak zijn wij ook ’s avonds en op zaterdag geopend.

Nieuwe vestiging
Nispensestraat 15
4701 CR Roosendaal