Administratie

Dit zijn de werkzaamheden voor uw financiële administratie van uw onderneming.

Wij kunnen u van dienst zijn van de basis van uw onderneming, de administratie tot en met de jaarrekening. Hieronder leggen wij uit wat wij voor u kunnen betekenen.

Hierbij maken wij onderscheid tussen de volgende vormen:

Wij doen voor u de administratie.

U levert per maand, per kwartaal of per jaar de administratie in. Wij verwerken het in ons administratiepakket KING. Op basis van de door u aangeleverde gegevens stellen wij voor u de belastingaangiften op. De omzetbelasting wordt door ons verzorgd. U krijgt een kopie van de aangifte en het bewijs dat de aangifte is verstuurd. U hoeft alleen de omzetbelasting te betalen of terug te ontvangen.

Wat levert u aan?

  • Kasboek of kasstaat
  • Bankafschriften
  • Inkoopfacturen
  • Verkoopfacturen

U kunt de facturen aanleveren in een ordner of via e-mail als scan en herken.

In overleg met u stellen wij voor u de meest eenvoudige manier op voor u en voor ons.

Naast de belastingaangiften krijgt u altijd een resultaatoverzicht mee gestuurd van uw winst of verlies over het jaar. Als u langer dan een jaar bij ons klant bent, dan wordt u dit tussentijds overzicht vergeleken met de cijfers over dezelfde periode over het vorig boekjaar. Hieruit volgt ook meestal een advies.

U doet uw administratie zelf met een eigen pakket of met een online pakket en wij assisteren u bij de aangifte omzetbelasting.

U doet boekhouden via een online pakket of u heeft zelf een pakket aangeschaft.

U houdt uw administratie zelf bij. Alle inkoop- en verkoopfacturen en bankafschriften blijven bij u. U boekt zelf. U krijgt van ons het standaardrekeningschema. Na een korte instructie kunt u gaan boeken. Als u gaat boeken en u loopt ergens tegen aan. Bel of mail ons en wij helpen u direct verder. Bij het online pakket kijken wij met u mee en corrigeren daar waar nodig is. De aanvullende boekingen kunnen wij weer voor u verzorgen. Aan het eind van het jaar, bij het opstellen van de jaarrekening hebben wij even uw administratie nodig om bepaalde stukken te kopieren en te controleren.

Houdt u er rekening mee dat het eerste jaar de kosten voor het verzorgen van de administratie duurder uitvalt. Daarna gaat u op uw kosten besparen.

U heeft een administrateur/-trice in dienst en wij controleren uw administratie.

U heeft een eigen administratiepakket en u laat uw administratie bijhouden door een administrateur of administratrice. U heeft zelf te weinig kennis van de boekhouding. Wij kunnen u assisteren om de administratie te controleren. Wij zijn de vraagbaak zijn voor uw administrateur.

Op het eind van het jaar of tussentijds controleren wij de administratie of deze voldoet aan de eisen van de belasting en aan uw wensen en eisen.

A-GAVE Accountants B.V.
Bredaseweg 33
4901 KN Oosterhout

EMAIL
info@a-gave.nl

TELEFOON
0162 - 454 471

Fax
0162 - 454 291

OPENINGSTIJDEN
Wij zijn open van
maandag tot en met vrijdag
van 08.00 uur tot 17.00 uur.
Op afspraak zijn wij ook ’s avonds en op zaterdag geopend.

Nieuwe vestiging
Nispensestraat 15
4701 CR Roosendaal